Midtinvest har ansat Jens Balle som adm. direktør fra 1. april 2007. Jens Balle får det daglige ansvar for driften af Midtinvests 16 afdelinger med specielt fokus på opfyldelse af en ambitiøs vækststrategi. Jens Balle kommer fra en stilling som investeringschef i Fionia Bank og har en mangeårig erfaring med investering.
- Det er min opfattelse, at investeringsforeninger med fordel kan anvendes af langt de fleste investorer, fortæller Jens Balle. Derfor var det meget naturligt at søge stillingen som direktør i Midtinvest.
Siden Jens' entré i den finansielle verden har han været vidt omkring, dog altid med fokus på investering og råsdgivning om de finansielle markeder. Erfaring fra flere pengeinstitutter og ophold i både Tyskland og Luxembourg kombineret med en HD i Finansiering, vil fremover komme medlemmerne i Midtinvest til gode.
- Jeg har ofte hørt rådgivere sige "hvis man har mere end en million, kan man selv sammensætte en portefølje", fortæller Jens Balle.
- Min holdning er, at bare fordi man har mange penge, kan man da godt behandle dem ordentligt!
Jens Balle er 39 år og er gift med Annette. Parret bor i Kolding og har 3 børn.